Ερευνητική δραστηριότητα

Στάμου Αναστασία

Στάμου Αναστασία, Καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ.

Tsotsou V. & Stamou A.G. (2018). Sociolinguistic representations of Gender in Children’s Cartoon Movies in the past and the Present: A Comparative Scene Analysis of an Older and of a Contemporary Disney Animation Film. Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences 6(1): 76-93.

Σαλτίδου Θ.Π. & Στάμου Α.Γ. (2019).  Κοινωνιογλωσσικές αναπαραστάσεις της ηλικίας και του φύλου στην τηλεοπτική μυθοπλασία: Η περίπτωση της κωμικής σειράς S1ngles 2. Πρακτικά 39ης Ετήσιας Συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας ΑΠΘ. Θεσσαλονίκη: Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη,  867-882.

Alexopoulos, C. & Stamou, A.G. (2020). Gender representations and language education: The case of the primary school textbook for the teaching of Greek language in the first grade. In A. Dimitriadou, E. Griva, A. Lithoxoidou & A. Amprazis (Eds.), Electronic Proceedings of the Education Across Borders 2018 Conference. Education in the 21st Century: Challenges and Perspectives. University of Western Macedonia: Florina, 10-20.

Sarakatsianou D, Mantzana M. & Stamou A.G. (2021). Representations of the “Pioneering” Female Identity in the UN in Action Series. Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences 9(1): 52-69.

Αλεξόπουλος Χ. &ΣτάμουΑ.Γ. (2021). Οι έμφυλες αναπαραστάσεις στο γλωσσικό μάθημα του δημοτικού: Λόγοι των σχολικών εγχειριδίων και εκπαιδευτικές πρακτικές. Στο Μαρκόπουλος, Θ., Χ. Βλάχος, Α. Αρχάκης, Δ. Παπαζαχαρίου, Γ. Ι. Ξυδόπουλος και Α. Ρούσσου (επιμ.). Πρακτικά του 14ου Διεθνούς Συνεδρίου Ελληνικής Γλωσσολογίας. Πανεπιστήμιο Πατρών, 1-9.

Κογκίδου Δ. & Στάμου Α.Γ. (2021). Η υπέρβαση του γλωσσικού σεξισμού στη δημόσια διοίκηση: Προτάσεις και αντιστάσεις. Στο Στάγκος, Π. & Χαραμαρά, Ε. (επιμ.). Έμφυλες ανισότητες και δικαιώματα των γυναικών στη σημερινή Ελλάδα: 2ο Φόρουμ για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Αθήνα: Νομική Βιβλιοθήκη, 260-274.

Alexopoulos, C., Stamou, A.G., & Papadopoulou, P. (2022). Gender representations in the Greek primary school language textbooks: Synthesizing content with critical discourse analysis. International Journal on Social and Education Sciences (IJonSES) 4(2), 257-274.

 

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο