Διδακτορικές διατριβές
- Αθανασιάδου, Κ. Γ. (2020). Μορφές γυναικών σε νεοελληνικές μεταφράσεις της Μήδειας του Ευριπίδη: μια ποιητική της εκδίκησης. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/323796 Δ2
- Αλβανούδη, Α. Ν. (2013). Η κοινωνική και γνωσιακή διάσταση του γραμματικού γένους. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/131824
- Γιαννάτη, Ε. (2020) Εφημερίς των Κυριών (1887-1917): Αναπαραστάσεις και επαναπροσδιορισμοί γυναικείων ταυτοτήτων στον ιδιωτικό και δημόσιο χώρο -Απόψεις διδασκαλισσών για τη γυναικεία εργασία. ΑΠΘ, Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής . Ανακτήθηκε από: https://ikee.lib.auth.gr/record/125496/?ln=el
- Δαδάτση, Α. Α. (2012). Από την πλευρά των αγοριών: η δόμηση του ανδρισμού στην εφηβεία. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/129354
- Δαλπαναγιώτη, Δ. Β. (2020). The Translation of William Shakespeare’s Plays and the Changing Concept of Womanhood in Greece (1875-1950). Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/323122
- Δελάκη, Ε.Μ.(2015). Διδασκάλισσες της Κρήτης- Υποκείμενα Ιστορίας. Εκπαίδευση και επαγγελματική σταδιοδρομία: (αρχές 19ου αιώνα έως το τέλος της Κρητικής Πολιτείας, 1913). Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφικής και Παιδαγωγικής. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/282245
- Δημόγιωργα, Π. Χ. (2015). Ψυχοκοινωνικές όψεις των μαθησιακών δυσκολιών: ο ρόλος των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας. http://ikee.lib.auth.gr/record/267817
- Θεοδοσίου-Τρυφωνίδου, Α. Χ. (2014). Η κατασκευή της κοριτσίστικης ταυτότητας στην προεφηβική ηλικία: ζητήματα εθνοπολιτισμικής προέλευσης και κοινωνικοοικονομικής κατάστασης. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/136320
- Ιωαννίδου, Ε. T. (2020). Νeo-Victorian labyrinths: reconfiguring the spaces and places of female marginality in contemporary rewritings of the Victorian era. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/320263
- Καλατή, Β. Ι. (2014). Κοινωνικός εκφοβισμός και οι φιλικές σχέσεις παιδιών και εφήβων: διαστάσεις φύλου και εθνο-πολιτισμικής προέλευσης. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/135789
- Καμαριώτης, Θ. Σ. (2021). Το φαινόμενο της διακίνησης ηλεκτρονικών μηνυμάτων με σεξουαλικό περιεχόμενο μεταξύ εφήβων και ενηλίκων: Προστατευτικοί παράγοντες και παράγοντες κινδύνου. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/335331
- Καστράνη, Θ. Δ. (2012). Φύλο, ψυχική οδύνη και συμβουλευτική διαδικασία: μια ερμηνευτική φαινομενολογική ανάλυση της εμπειρίας γυναικών από τη θεραπευτική σχέση. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/128527
- Κατσίκης, Δ. Κ. (2013). Εμπόδια και πηγές υποστήριξης σταδιοδρομίας : Μια ψυχολογική παρέμβαση σε εφήβους οι οποίοι αντιλαμβάνονται εμπόδια σταδιοδρομίας. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογία. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/132442
- Κουτσού, Μ. Χ. (2012). Το φύλο στην πορεία της απεξάρτησης ουσιοεξαρτημένων γυναικών: Μια αφηγηματική ανάλυση. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/131335
- Minasyan, S. (Stella) (2015). Gender differences in language use and behavior in EFL classroom interaction: primary schools in Greece. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/283583
- Μαύρου, Σ. Α. (2020). Βία στις συντροφικές σχέσεις: Διερευνώντας την οπτική και τις πεποιθήσεις των νεαρών ατόμων. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/328454
- Μητσιάλη, Α. (2020). Βιογραφικές αφηγήσεις και βιογραφικές ταυτότητες μεταναστριών δεύτερης γενιάς από την Αλβανία που σπουδάζουν στο ελληνικό πανεπιστήμιο: Ρίζες και διαδρομές. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφικής και Παιδαγωγικής . Ανακτήθηκε από: https://search.lib.auth.gr/Record/1133576
- Μωυσιάδου, Σ.(2015). Σχολιασμένη μετάφραση του προλόγου και των έξι πρώτων αυτοτελών ποιημάτων του θεατρικού έργου “for colored girls who have considered suicide/ when the rainbow is enuf”. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/282261?ln=el
- Νικολαΐδου, Δ. Α. (2021). Negotiating the life fantastic: the interplay of narrative and culture in tabletop role-playing games. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. http://ikee.lib.auth.gr/record/334498
- Oktem, O. (2013). The representation of the Muslim woman in early modern English drama. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/134101
- Παλάζη, Χ. Β. (2012). Φύλο και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (ΤΠΕ): η περίπτωση των φιλολογικών μαθημάτων. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/128595
- Παντούλη, Ό. (2014). Αφηγήσεις ζωής Ελληνίδων επιστημόνων: Η εξέλιξή τους στους τομείς της Φυσικής, των Μαθηματικών, της Μηχανικής και της Τεχνολογίας. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. . Ανακτήθηκε από: https://ikee.lib.auth.gr/record/134537
- Παπαδημητρίου, Α. (2015). Τα πρότυπα των γυναικείων μορφών στο μυθιστόρημα του Απολήιου και οι λογοτεχνικές μεταμορφώσεις τους. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/269275
- Serafim, C. (2017). Narziss und femme fatale: Kompoenten einer “romantischen” Verführung in der Literatur und im Kino des 20. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: https://search.lib.auth.gr/Record/1027994
- Σαββίδου, Α. Δ. (2014). Η έφηβη στο ευρωπαϊκό και νεοελληνικό μυθιστόρημα εφηβικής ηλικίας (1911-1947). Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/134459
- Σάγγου, Α. (2012). Αυτοβιογραφικά κείμενα γυναικών για την περίοδο 1940-1974. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: https://search.lib.auth.gr/Record/968493
- Σταυροπούλου, Γ. (2021). Προσανατολισμοί στόχων εφήβων μαθητών/τριών : σχέσεις αντιλαμβανόμενες διδακτικές πρακτικές, στρατηγικές μάθησης και επιδόσεις στη νεοελληνική γλώσσα: Μία προσωποκεντρική προσέγγιση. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφικής και Παιδαγωγικής. Ανακτήθηκε από: https://search.lib.auth.gr/Record/1133612
- Ταχματζίδου-Εξάρχου, Αι. (2014). Seeing as knowing: Newton’s optics and the perception of the female educator in Charlotte Bronte’s novels. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: http://ikee.lib.auth.gr/record/270227
- Τσάκνη, Β. Ν.(2016). Γλώσσα και ύφος στα ελληνόγλωσσα ποιήματα του Κ.Π. Καβάφη: Ο ρόλος συγκεκριμένων γλωσσικών και υφολογικών στοιχείων στην υποβολή, συγκάλυψη ή και αποκάλυψη του φύλου και στη διερεύνηση των σχέσεων του. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Φιλολογίας. Ανακτήθηκε από: https://ikee.lib.auth.gr/record/283407
Πηγή
Δεμιρτζόγλου, Ειρήνη (2023). Καταγραφή των μεταπτυχιακών και διδακτορικών διατριβών, που εκπονήθηκαν από Τμήματα της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ την τελευταία δεκαετία, πάνω σε θέματα φύλου. Θεσσαλονίκη: ΑΠΘ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής.